fairytaleofthestars Düzeltilmiş 7 aylığız neredeyse 1 aydır meme reddi var nasıl döndürebilirim sütüm eskiden makineyle 90 gelirdi şimdi anca 10-20 geliyor elimle sağdığımda fışkırma mevcut hala ama napabilirim
Burcin1221 Bende burda bekliyim 7. Aydayız hastayım diye birkaç gn mama verdim şuan memeye gelince kendini arkaya atıyor, ağlama krizine giriyior 🤷🏻♀️😔 napcağımı şaşırdım