Kızlar 8gün önce sezaryen ile bebeğimi kucağıma aldım çok şükür ama iki gündür yara yerimde kokusuz hafif kanla karışık bi sızıntı var. Doktora kontrole gittim. Gittiğim gün yoktu fakat eve geldim akşamına başladı. Başına buna benzer bişey gelen var mı neler yaptınız