Kızlar 6 aylık kızım var ve ben şuan 3 aylık hamileyim,geçen gün ikili test yaptırdım ve tarama sonucu riskli çıktı canım bu yüzden çok sıkkın doktor perinatolojiye gönderdi farklı testler yapılacakmış.Aranızda böyle olup bebeği sağlıklı dünyaya gelen var mı sizde test yaptırdınız mı