Ozlemyoz merhaba yazdiklarinzii okudum da biraz ben o hataya düştüm 4. Aydan sonra uyku eğitimi vermedim daha doğrusu veremedim. Ben kaymakamlarla aynı sitede oturuyorum gün içinde sürekli git gel yaptığım oluyordu bebegin orda uykusu gelince de burda yatır ne olucak diyince kıramıyordum öyle duzensizlestirdim. Ama size tavsiyem zaten uyku eğitimi 4 aydan sonra veriliyor instegramda youtube de uyku eğitimi ile iligili çok şey var gerekirse 2 ayınızı heba edin onu uyku eğitimini verin %,100 sonuç almasanız sa inanın bende size yardımcı olacaktır. Şuandaki huysuzluğu uyku düzensizliği çok normal cunki 4. Ay atağı en zor geçen ataklardan biri bem 5.5 ay olana kadar geceli gündüzlü uyku sıkıntısı yaşadım şimdide gece yine sık uyanıyor ama en azından gündüz uykusunu alıyor uykuya geçişleri kolaylaşmış durumda geceyi de ancak beslenmeden kesersem düzelir diye düşünüyorum ki kızım 11 aylık henüz kesmeyi düşünmüyorum çünkü iştahsız bi bebek gece beslenmesi de çok çok önmli olduğunu söyledi doktorumuz o yüzden şimdilik kesmek istemiyorum.