Piiiiiinaar ahh çok geçmiş olsun. benim kızım da 20 aylık 4 gündür hep hasta şurup işe yaramadı resmen 4 gündür doğru düzgün uyuyamadı bişey yiyemedi bile hep uyurken ağlıyor, burnu tıkanıyor, ara ara ateş yaptı. Bu sabah da bende boğaz ağrısı başladı şuan arttı hatta. Akşam eşim de boğazım ağrıyor diyordu biz de pozitif çıkıcaz gibi geliyor 🤷🏻♀️