Enk33 ay Allahım bebem 6 aylık olacak hala bu dertle boğuşuyorum. İlk uyuz sandım birsürü bölüme gittim uyuz değiş ürtiker yani kurdeşen olduğumu anladım. Bildiğin tüp patlamış gibi vücudum. Mahfolmustum. Bi gün acilde avil iğne yapıldı. Azıcık baskıladı geri başladı. Süte geçiyor diye cok ilaç da veremediler. İmmünolojiye başladım. En son bi ilaç verdi hap olarak allerset. İçersem iyiyim içmezsem yine kaşınıyorum ve yüzümde gözümde anjiyoödem oluşuyor. Bakalım ne zaman bitecek bu çile😬 dahiliyeye kan verip kanda alerjine baksınlar. Benim orda belli olmuştu yüksek çıkarak. Dermatolojiden de uyuz olmadığımı anlayıp immünoloji için onay açtırmıştım.