cansumanisa Ben 8 agustos günü doğum yaptım sütüm geliyo cok sükür suan pompayla cekiyorum ama göğüslerim inanılmaz şiş hafif bi agrı var ama cok degil neden bu sekilde oldu.zamanla gecer mi? Bebegim küvezde oldugu için sadece sagarak bosaltabiliyorum bi de koltukaltımda küçük beze olustu emzirmekle mi alakalaıdır
Kkizilay2 Sütü sürekli boşaltmanız lazım, bir ay sonra falan şişlik düzeliyor süt azalmıyor ama sertlik biraz hafifliyor, benim sütüm çok fazla olduğu için 3 aylık olduk hala bi iki saat emmezse şişiyor.