Gulsevennn kızım 2 yaşında. Şu haline bakınca 2. çocuk da olabilir diye düşünüyorum ama özellikle ilk 4 ayı hatta ilk 40-50 günü hatırladığımda tüylerim ürperiyor😅 bir de çalışıyorum, 2. çocuğu yaparsam geri işe dönmem birkaç yılımı alır, o zamandan sonra artık çalışmaya enerjim kalır mı belli değil, o yüzden en azından 4500 iş gününü tamamlayayım diyorum falan derken 2. çocuk zor😅 her şeyin hayırlısı🤲🏼