Simos22 Bebeğim 3.5 aylık sabahtan ateşi inip çıkıyor ayrıca ishali de var babası eve geldi o da hasta boğazı ağrıyor beli ve ses kısıklığı . Test verdi oda ayrımı yaptık ama ya bulaştırmışsa korona ise diye çok korkuyorum umarım değildir ama bebeği korona olan anneler belirtilerini yazarsankz sevinirim
Aylinmm Simos22 bizde şuan koramayız iki aylığız siz neler yaptınız atlattınız mı ateş yok ama inanılmaz halsiz sürekli uyumak istiyo😔
AIyakusunannesi Simos22 bizde yeni atlattık ateşle başladı halsizlik üşüme ateş devam etti 3 gün sağlıkocağı bize ishal kusma ateş belirtileri olur demişti sadece ateş halsizlik oldu geçmiş olsun
Simos22 Aylinmm yarın bitiyor karantina ama öncesinde de bitti sanırım ateşi ve ishali kesildi şükür size de geçmiş olsun. Ağrı kesici verdim sütümü verdim bol bol bide su vermek zorunda ksldım günde bi kere filsn
Mmsrmsfsy Ateş,ishal, öksürük iştahsızlık sürekli ağlama ve yerinden kalkamiyordu hareket etmeden devamlı agliyordu
Aylinmm Simos22 benim oğlum da halsizlik kesildi keyfi yerinde ama emmek istemiyor kaka yapıyor ishal gibi değil ama çişi azaldı geçici bir durummu yani sizin geçti mi
Simos22 Aylinmm geçişi bi durum . Bi ksç güne düzelir. İshal bitti şükür şuan çişimiz az dün koskoca gün 2 bez tek değiştirdim:(
Aylinmm Simos22 peki emiyorsa çiş neden az doktor bşy söyledi mi bizim de az da olsa emiyo ama çiş az
Simos22 Aylinmm doktora götürmedi daha karantina devam ettiği için hafta içi götüreceğim emiyor artı su takviyesi yapıyorum bide mama yiyor sütüm yetmediği için. Bazı yerlerde okudum böbrekklere bakmak lazımmış muhakkak götüreceğim
ozlem0501 Ek gıdaya geçmiştik hepsini reddetti sadece emerek atlattık Allah’a şükür. Bol bol sarımsak yuttum o şekilde faydasını gördük bir de her gece ayaklarına sarımsaklı zeytinyağ sürdüm ateşi düşmesi için ve bol bol su içirdim