Babyarask Kızlar kendimi bildim bileli hiç uzun saçlarım olmadı ama hamileligim de maşallah baya uzadı Sederyan ile doğum yaptım ilk zamanlar anlamıyordum fakat şu yaklaşık 2 haftadır her duşa girip çıktığımda böyle bir sac yok Tiftik tiftik berbat sert (yag kullanıyorum şampuan degistirdim) bana misin demiyor boya yok saçımda Neden böyle oldu ne önerirsiniz ve dökülme başlayacak diyor herkes neler yaptınız bilgilerinizi paylaşır mısınız Bir Yanıt Yaz…
Lulemom Babyarask benimde öyleydi. Bide benim saçım kıvırcık. Arkada top olur dolanırdı açana kadar bi yumak saç dökülürdü. Duşta maskeler satılıyo Ya onlardan aldım. Elseve in falan. İyi geldi bana. Aslında bişe yapmasan da o süreç geçici sanırım. Ama maske kullanabilirsin bana iyi gelmişti
Asilaslann Babyarask en güzeli ne biliyor musunuz benim kayınvalidemin saçları o kadar dökülüyordu ki artık yanları hep açılmıştı saraçoğlunu n her kürünü dikkate alırım baktım saç dökülmesine karşı Lavantayı öneriyor aldık aktardan yaptık 2 hafta sonra dökülme durdu ve yenisi çıktı inşallah sizede şifa olur
Piiiiiinaar Bakım yağları kullanabilirsiniz, birde isterseniz biraz saçınızı kisaltmayi deneyin hem daha rahat edersiniz sıcaklardan, hemde saçınız kendini biraz toplamış olur.
Ozg3506 Valla ben urban care saç toniğini aldım saçlarım çok dökülüyordu ve yanlardan baya açılmıştı bunu kullanarak kendine geldi tavsiye ederim.