NAZAKYOL06 Aptamil kullanıyoruz ama gaz yaptı başka mama deneyeceğim. Meme+mama olarak gidiyoruz. Bu iki mama çok övülüyor. Sizce hangisini almalıyız ?
iremceren NAZAKYOL06 bebej hangisini severse bnm bebem sma sevmedi mesela bebelac gold kullandm sadec
Sunashn500 NAZAKYOL06 bende ilk aptamil kullanmıştım gaz yaptı diye sonra sma kullandım çocuğum resmen kıvrandı gaz sancısı dan daha kötü oldu tekrar aptamile döndüm