Kızlar lütfen yardımcı olun 35 gün önce doğum yaptım normal doğum ikinci dogumum 20.gunde kanamam bitmişti sadece hafif lekeler oluyordu ondan sonra 10 gün olmadım su an 4 gündür aktif kanamam var kirpkirmizi regl kanı gibi regl mi oluyorum ve gittikçe sanki yoğunluğu artıyor çok oluyorum niye böyle oldu başına gelen var mı regl mi değil mi anlamadım emziriyorum da anlam veremedim