4 aylık daha bebeğinizin sindirim sistemi tam olarak o
katı yemeklere geçecek kadar oturmadı ufak ufak tadımlar yapabilirsiniz ,kaşık mamaya başlarsanız bebeğiniz kakasını yapamaz ateşlenir sindirim sıkıntısı yaşabilirsiniz… tam ek gıda dönemine geldiği zaman başlayabilirsiniz riske girmeyin 🤗