Merhaba hanımlar 5,5 aylık kızım var geçen cumartesi memlekete geldik ve kaynanam kovit olmuş kızıma da bulaştırdı sabah yüksek ateşle hastaneye gittik şurup igne fitil covit testi derken hastanede ateşi düştü 2 gün yatma önerdiler ama 6 bin TL istediler buna da maddi gücümüz yetmedi.Calpol verdi,başına Böyle birşey gelen var mı nasıl bir yol izlediniz kızım emmiyor sagıyorum ama çok az çıkıyor mamayla besleniyor genellikle