Cndefne123 kızımda 7.ayda mamayı bjekatı ek gıdaya yöneldi suan 10 ay 9 günlük hem ek gıda hem meme seklinde gidiyoruz. 6 aydan beri aynı kıloda yemesi gayet iyi iştahlı bir bebek ama aşırı hareketli 1 dk oturmaz. Sağlıkla ilgili problemi yok şükür o yüzden kafaya takmıyorum kılosu önden gidiyordu zaten. Hemşire de gayet iyi dedi sıkıntı görmedi. 😇
Hareketlenmeye başladıkları için eskisi gibi kılo almasını bekleme yemesi içmesi iyiyse onu takip et