neslicanben NAZAKYOL06 biz de aptamil kullanıyorduk inanılmaz gaz ve kabız yapıyordu. Bebelac golda geçtik çok memnunum hem gaz bitti hem de hergün kakasını rahat yapıyor artık
pembehanm Sma bızde mukuslu kaka yaptı hıpp cok ıyı geldı sımdı de bebelac gold denıyorum kakasını beklıyorum yapmasını
lux33 NAZAKYOL06 ben sma kullanıyordum yine malum zam gelmiş Bebelac Gold aldım severek iciyr bunu da