Kızlar kendimi bildim bileli hiç uzun saçlarım olmadı ama hamileligim de maşallah baya uzadı
Sederyan ile doğum yaptım ilk zamanlar anlamıyordum fakat şu yaklaşık 2 haftadır her duşa girip çıktığımda böyle bir sac yok
Tiftik tiftik berbat sert (yag kullanıyorum şampuan degistirdim) bana misin demiyor boya yok saçımda
Neden böyle oldu ne önerirsiniz ve dökülme başlayacak diyor herkes neler yaptınız bilgilerinizi paylaşır mısınız