Kbrygthan13 Doğum yapalı 40 gün oldu ama göbek hala duruyo nerdeyse çok rahatsız oluyorum korse almak istiyorum öneriniz var mı ? Ya da şunu yap böyle yap dicek olanlarda varsa fikirlerinizi bekliyorum😇
Azraada58 Kbrygthan13 4 bucuk aydan selamlar bende önerilere acıgım göbeklere bi el atalım kızlar kalksın ortadan 🤣🤣🤣
Tugceozcetin128 Kbrygthan13 korse değil de bence spor yapın her gün bebeğinizle yürüyüşe çıksaniz verirsiniz
birtatlianneee Kbrygthan13 korse ilerisi için pelvik sarkmalara yol açıyor zamanla karın kendini geri çekecektir 3 aydan sonra yavaş yavaş spora başlarsınız zamanla gidiyor 6 ayda benim karnım toparlamıştı mekik çekerek daha da sıkılaştırdım sonra
Yenigelinnur Valla ben 4. Günden sonra kancalı korselerden kullandım 6 ay oldu hala var zayıfladım evet ama göbek duruyor
Deletedmom65802 Arkadaşlar sezaryen sonrası 1. Yıldan bildiriyorum çaresi yok göbeğinizi sevin ve barışın o hep sizinle kalacak 😬