Bu konuda herkesin başka bir yaklaşımı mevcut bence, 1 aylık olduğundan beri doktorumun da ısrarlı tavsiyesiyle gece kendisi kalkmadığı sürece uyandırıp beslemiyorum ya da rüya öğünü yapmıyorum. Bu durum çocukların gece uykularını toparlamalarına da yardımcı oluyor bence, zaten kendi uyku döngüleri oluyor dikkat ederseniz kıpırdandığı zamanlar; eğer açsa o döngü Aralıklarında kendileri mutlaka uyanıyorlar bezinin kuru olması doymadan uyuduğu anlamına gelmez. Bence yeterince büyümüş bırakın uyusun her zaman yapacağı bişey değil zaten😊