nesekaan 2 gundur odasını ayırdım gec bıle kaldıgımı dusunuyorum amaa diş doneminde zorlandım bıraz o yuzden sımdı ayırdım ama ınsallah alışma süreci hemen olur 🥰🤲🏻Yan odada amaaa sanki cok uzaktaymıs gıbı annelik duygusu ıste ❤️