Ssssraa Bebeğimin genzine kaçıyor hep ve çoğu zaman da sinirden emmiyor acilen bi çare bulmam lazım meme reddine gidiyoruz😕
Yasemnakca Ssssraa doktorum bana iki parmağınla sütün akışını yavaşlatabilirsin demişti bi deneyin isterseniz 😊
bkocak10 Ssssraa ben bir süre yatarak emzirdim canım yanıma alıyordum fazlalık süt alttan akıyordu. Ya da ben uzanıyordum memenin üzerine onu koyuyordum çekiyordu
Zzzzz Canim onden verecegim memeyi biraz sagiyorum ben anca o zaman emiyo gene birakiyo ama hic olmazsa aglamiyo ve genizine kacmiyo
Kkizilay2 Bende aynı sorundan muzdaripim ne olacak böyle bilmiyorum. Ne zaman emeceği belli değil o yüzden önceden sağma şansım da yok.
Ozg_ Sagmayın sagmak daha da arttırıyor bir fincan adacayı icin ertesi gune etki edecek göreceksiniz 😊