Lulemom Serram06 en sık kullandığım şeyler; cam rende, buhar aparatı, yoğurt kabı, meyve süzgeci, kaşık, suluk, önlük. Tabak da aldım ama bizimkileri kullanmak daha pratik geliyo
Lulemom Serram06 e bebekten almıştım. Cam kavanozlar oluyo. Ağzı sıkı hava almıyor. Ben organik gurmemden almıştım tarhana pirinç unu irmik vs. Set şeklindeydi. Trendyolda satılıyo bakabilirsin. Ama zaten ilk aylar tadım olduğu için kullanmıyosun. Öğüne geçtiğinde kullanırsın
Badeninannesi1 Başlangıçta tadım için organik olabilir olmazsa da şart değil mevsim sebze meyveleri Mama sandalyesi Mama kaşığı Buharda pişirme aparatı yoksa da haşlanabilir Tadım ayından sonra bebek irmiği ,tarhanası,hakiki zeytinyağı gibi Ama araç gereç soruyorsanız aslında bir mama kaşığından başka bişeye cok gerek olmuyor ben vakumlu tabaklar aldığıma Pişmanım olmazsa olmaz değil