kızlar belki çok cahilce gelecek bu soru size ama lütfen yardımcı olun doktor bebegime 24 saate bir alması gereken bir antibiyotik yazdı süre 24 saat olunca orani da iyi ayarlamak gerektiğini düşündüm. fakat kutunun içinde ne olcek nede olcebilecegim bir kaşık çıktı doktor ilaç için 0,75 ölçek yazmış bu çay kasigina mı tatlı kasigina mı denk geliyor kızım 10 aylık