Busra1999 Şu son 2 haftaya kadar sadece memede uyudu artık kollarımda derman kalmamıştı ve bırakınca hemen uyanıyordu. Sonra bi anda kendi başına uyumaya başladı. Koltuğa koyuyorum bende ayak ucunda onunla konuşuyorum sonra bi bakıyorum uyumuş 🙈 Zamanla kendi nasıl isterse öyle uyuyormuş onu anladım. Bazen emerek uyumak istiyor kolumda veya yatarak, bazen kendi yatarken uyuyor, bazen davlumbaz sesiyle bazen de yağmur 😂 2 aylık olcak çok şükür akşam uyku düzeni oturdu bi gündüz uykusunu uzun yapamıyoruz o kadar. Ama geçiyor merak etme bende hiç geçmeyecek zannetmiştim 🥲