ASYA123- ben 20 günlükken bi cesaret kucağıma aldım girdim, köpük şampuan vs yok ama kayar diye. Sadece duşun altına soktum kucağımda. Sımsıkı sarıldık, ağlaması geçti, gaz sancılarına çok iyi geldi . Şimdi 40 ı çıkacak her gib 2 kez giriyoruz o şekilde . Gaz sancısına ben öylçözim buldum. çıkınca ağlıyo 🤗 çok sevdi. Haftada bir yada iki kez de şampuanlı küvette yıkıyorum. Onu hiç sevmiyor, çok ağlıyor. Kafasını tutabiliyor nispeten diye ben erken başladım ama hareketlenince nasıl olur bilmem.