Kızlar merhaba. Bebeğimi yalnızca kucağımıza aldığımızda daha çok dizden aşağı kalan kısım morarıyor. Yatırınca veya diğer pozisyonlarda hemen bembeyaz kendi rengine geliyor. Pamuk gibi. Perşembe günü doktora getireceğim ama benzer durumu yaşayanlar oldu mu neler yaptınız nasıl ne zaman geçti bu durum😞 tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum.