Sorum öğretmen arkadaşlara cevaplarsanız çok sevinirim. Eylül ayı seminerleri yüz yüze olacak sanırım. Seminer zamanı Bebeğimi bırakacak kimse olmadığı için ben 1 Eylül de ücretsiz izne ayrılacağim. Dilekçe yazsam 15 ağustosta yatacak olan maaş yarım yatar mi? Yoksa tam maaş yatırıp aylıksız izne ayrildigimda kalan maaşı elden tekrar isterler mi? Elden alınırsa brüt üzerinden hesaplandığı için daha fazla alınır diye biliyorum. Sizin bir bilginiz var mı?