Öncelikle merhaba anneler benim oğlum 1 yaşında genel olarak herşeyi hep biraz geç oldu şu anda emekliyor tutunup her yeri ayagının üstünde geziyor ona seslendigimde ismini tamıyor fakat alkış baybay parmak istedigini gösterme anne baba dede hiçbir sözcügümüz yok oyuncaklarla amacına göre oynamıyor sizce bu normal mi sizin cocuklarınız nasıl şu anda corbalar ve meyve pürwleri dışımda birşey yemiyor (makarna pilav tarzı ) katılıkta şeyleri yiyemiyor normal mi