22mrvalp
Aklıma iki türlü şey geldi ya sütünüz yağlı ve bebeğinizin çenesi kuvvetlendiği için emip doyuyor ya da iştahsız bir bebeğiniz var ama ilk ihtimal şu an için daha yüksek gibi ya şimdi az emiyor diye zayıfladığını düşünemeyiz emme aralarındaki saat uzun bir de 3 saat kadar emmedi oluyor diyorsunuz, bir yandan da bu dediğinizden iştahsızlık olabileceğini düşündüm. Yani doktorunuza söylediniz mi bu konuyu. Bebeğim 1 aylık 3 saatte bir emiyor falan dediniz mi.
Yani bunu stres yapmamanız açısından söylüyorum yine süt arttırmak için süt çayı kullanın. Ben doğumdan itibaren epey bir zaman kullanmıştım süt çayını süt arttırıcı takviyeler var onları kullanın. Stresten uzak olun yani doymuyor mu zayıfladı mı falan diye düşünmeyin. En önemlisi bu bir de dengeli ve daha çok protein ağırlıklı beslenin.