caglatr yan yatır o an panik olma, asla yüzüne su falan carpmaya ve yüksek sesle tepki vermeye calısma. 2 yaş a kadar yanlıs hatırlamıyorsam normal. Çok inat ettiklerinde ya da canları aşırı yanınca tıkanırlarmıs. O an oksijensiz kalma durumu aslında o. Ama 1 dk yı geçerse bayılma şeklinde devam ederse o zaman doktor a göster. Benim bebeğimde katılıyor öyle