Kızıminda kapanıyordu azdı ama kapanmadı 10 aylıkken kapandı rutin her ay baş gelişimini ölçtü doktorumuz.3ayliktan itibaren kapanmasını normal karşılıyor 18 aya kadar kapanmış olmasıni istiyoruz erken kapanması önemli değil önemli olan basın gerektiği rutinde büyümeye devam etmesi dedi.kizimin başı her ay büyümeye devam etti şuan 16 aylık hiçbir sıkıntısı yok.d vitamini kesmedi doktoru.bilinenin aksine artık d vitaminin bıngıldagin erken kapanmasıyla uzaktan yakından bir alakası olmadığı kanıtlandı dedi devam ettim