Merhaba sevgili anneler,
Aventin , chicco’nun ve wee babyin silikon gögüs uclarini denedim. Ama hic biri tam yapismiyor ve bir sure sonrada yapisma ozelligi tamamen kayboluyo, bebek emerken kayiyor, sutu altından tasirmis oluyor. Siz hangi marka kullandiniz? Tecrubelerinizi paylasabilir misiniz?