Senemkscu Bebeğim daha yeni doğdu yenidogan yoğun bakımda süt götürüyorum bugün diş çektirdim ne kadar sağmamam lazım sütü çöpe atmama gerek var mı doktora sormayı unuttum ağrıdan?
Fatma22 Senemkscu yenidogan olduvu ici bilemiycm bnm yavrum 20 aylikti cektrdm oyalayabildgm kadar oyaladim zorlayinca verdm ama siz yine bi dr danisn gecmis olsun
Lulemom Senemkscu normalde anesteziden 2 yada 3 saat sonra direk emzirilir. Sağıp dökmeye gerek yok. Ama sizin daha yenidoğanmış yine de bi sorun isterseniz
Ygmr_dmr06 Senemkscu 3 saat sonra emzirmelisin ilk sütünü sagip vermemen gerekiyor bende çektirdim hatta röntgene girdiğin için duşa gir ondan sonra bunları yap demişti doktor
Gnlyae Benim bebeğimde 5 aylık çarşamba günü bende diş çektireceğim 3 saat sonra sagıp ondan sonrali sütümü vermeyi düşünüyorum amq nasıl yapsak bilemedim ?