Gulra artık kullanmıyoruz 7 aylık olduk, ya ben emerek uyutuyodum sürekli memedeydi o yüzden aç vereyim tok vereyim diye dikkat etmedim hiç sabah bi uyanıyodu probiyotik veriyodum bi daha uyku uyanış diğer uykuya geçmeden önce sab veriyodum gece de yine emerek uyuyordu gece uykusuna geçeceği emmeden önce veriyordum, ne kadarlık oldunuz bilmiyorum ama 2. Ayda çocuğu kıvrandırdım gazdan sırf dolduruşa geldiğim için, siz yapmayın lütfen. Maksimum 3 ay kullanacak zaten hareketlenince sadece gece vermeye başlarsınız ya da azaltırsınız millet 4 saatte bir falan veriyormuş doktorunuz 15 dediyse ve o damlayı verdiyse güvenin boşuna üzmeyin kendinizi ❤️