Kaan01 Sadece gece uykusu öncesi rutin diye 150cc içiyor. 1 yaş sonrası gün içerisinde fazla mama tüketimi beslenmesini etkiliyor . Tavsiye etmem vermenizi, yemeklerini güzel yemeyecektir mama içerse 🌸 Ama bir anne olarak en iyisini siz bilirsiniz evladınız için tabi ki , fikrimi beyan etmek istedim sadece 🙏