Kizlar 3 aylık oğlum var once zorda olsa bir kac emzikten sonra aventin emzigini tutturmuştum alışmıştı biraz sonra 3 aylık olunca elini kesfetmeye baslayinca emmeye basladi simdi emzigi hic almiyor ve bas parmagini emiyor korkuyorum alışacak diye cunku benim kardesim 14 yasina kadar bas parmagini emdi disleri yamuldu parmagi inceldi ne yapmam lazim bilgisi olan var mi emzige tekrar alistirmak istiyorum ama almıyor