6 haftalık hamileyim 14 aylık bebişim var , sütümü sağarak besledim doktor kes dedi oğlum zaten sütü zor içiyordu onu kesmesi kolay da benim göğsümdeki sütü nasıl bitirrcem cok az sağdım ama ateşim var gibi daha şimdiden süt ateşi oldu gibi basıl geri gider süt?