Bizimki banyoyu ve suyu görsün delirir. O kadar sever. Ben yazlık yerde oturuyorum havalar ısınmaya başlayınca kızımı sahile götürüp ayaklarını sokayım dedim biraz ürktü o yüzden zorlamadım, korkmasın ve travma yaratmasın diye. 11 aylık dekandı. Sonra havalar ısınınca denize gittik 2. Defa da yine korktu yine zorlamadım kesinlikle suya sokmadım. 3.gittiğimizde yavaş yavaş suya sokarken korkmadığını farkettim. zorlamadan yüzüne su sıçratmasan suya soktum uzun süre tutmadım. Suan denizden korkmuyor ve çok seviyor. Kaşa gitmiştik. Orda bir denize girdik aşırı dalgalıydı. Onu görünce de başta korktu ama dalgalarla oyun oymuyormuş gibi yaptırarak o korkusunu da yendirmeyi başardım. En önemli konu zorlamamak. Yavaş yavaş alıştırmak. Üzerine gidilirse travmaya sebep olabilir ve tüm hayatı boyunca korkabilir.