3,5 aylık bebeğim gündüzleri uyumuyo. Kendi kendine durmuyo da ağlıyo ilgilenilmezse. Uykusu geliyo ona da huysuzlsnıyo ama max 15 dk uyuyo. Hiçbir şey yapamıyorum uyumadığı için ve çok yoruyo bu durum beni psikolojik olarak. Tüm bunlar bitip bi düzene girecek mi? Sanki her şey hep böyle kalacak gibi geliyo 🙄😔