Arkadaşlar oğlum 18 aylık bugün öğlen uykusundan uyanınca fark ettim bacağının biri dizinden aşağısı şiş bir yere mi vurdu düştü mü bilmiyorum evde olmadığı belli dışarda düşmüş olabilir tam bilmiyorum yeni farkettim anlayacağınız ne sürebilirim biraz şişi dinsin diye. Buz aklıma geldi ama bilemedim ne zaman olduğunu şimdi yapsam faydası olur mu başka ne yapabilirim ne önerirsiniz. Dokunduğumda acıyor heralde çünkü çekiyor. Kırık çatlak çıkık değil çünkü öyle olsa uyuyamaz ağlar acısından duramaz diye düşünüyorum.