durusmom22 aysegul_13 sma comfort olanını denemenizi öneririm,gazlı bebekler için özel üretilen çeşidi bu,biz çok memnunuz hem kilo alımı hem gazi çok şükür düzeldi 🙏
Deletedmom5284 2 yaşında kızım hala severek kullanıyoruz ilk aylar gerçekten çok gaz yaptı ama büyüdükçe gaz bitti ve kilosu vitaminleri çok iyi maşallah
34betul28 Bize çok iyi geldi. Gaz sorunu olmadı hiç. 4. Ayına girecek çok şükür bi yan etkisini görmedim
Ponyo aysegul_13 biz de kullanıyoruz.ilk ay çok gazı vardı ama 2.ayından sonra biraz azaldı. Anne sütü ve mama olarak devam ediyoruz ama kilo alımı sınırlarda ortalama. Çok almıyor yani mama mı değiştirmek gerek?🙄 Bilemedim hem size cevap yazıp hem kendim soru sormuş oldum 🥲
jd16 Şu an gaz dediniz korkuttunuz beni kızlar, birazdan ilk defa kullanıcam. Bakalım inşallah sorun yaşamayız. Organik Holle kullanıyorduk, artık normal mamaya başlayın dedi doktorumuz.
sarmaliklahana aysegul_13 7 ay kullandım kızıma gaz ishal kabız alerjı VS yapmadı memnundum. Ek gıdaya gecınce kızım mamayı kendi bıraktı istemedi 🤭