Oğlum üç gündür çok kaka yapıyor yaparken ikiniyor sonrası çok huzursuz. Pişik de oldu çok fena ama onbeş dk da bir azıcık azıcık yapıyor. Haliyle sürdüğüm krem iyi gelmeden tekrar kaka yaptığı için pisigi tavan yaptı. Her açtığımda tepinerek ağlıyor böyle yapmazdı hiç. Var mı başına gelen besin alerjisi olabilir mi acaba? 6ay civarı test yaptırmıştık negatifti ama bilemedim