AlinaSaree Kızlar kızım 4 ay 2 günlük ve diş çıkarmaya çalışıyor. Çok huzursuz. Eli sürekli ağzında. Ağzı akıyor bi yandan. Ne yapmalıyım uyuyamıyor dişleri çok kaşınıyor ve diş kaşıyıcı istemiyor tutamadığı için tam olarak.
avseque AlinaSaree dentigel kullanıyorum ben. Nurse harveyin. Doktorumuz verdi. Tadını beğenmedi bence 🙂 ama rahatlatıyor tavsiye ederim
BuseBlt AlinaSaree bizim 3 aylık en kaşınmaya başlamıştı 7 aylık oldu geçen hafta o zaman çıktı. 4 aylıkken doktoruna sorup jel kullandık. Sürekli kullanmiyorduk yaklaşık 1 hafta kadar kasinip sonra duruyordu birkaç hafta sonra tekrar başlıyordu
Sedaalya Allahım aynısını yaşıyorm 1 aydır. Havuç veriyorum ben biraz kalın bırakıyorum koparamasın diye soğuk soğuk iyi geliyor. Birde ellerimi iyice temizledikten sonra işaret parmağım ile damağına masaj yapıyorum gözleri ile teşekkür ediyor resmen yavrum 🤗
Metehan09 Dr bana da pırasa demisti dolaba koydum soğuk soğuk biraz yaptik.havuc tehlikeli korkuyorum olurda kıtlar da boğazına kaçarsa naparim panikte. Birde dr bana bi jel aldırdı.nurse harveyin ana oğlum begenmedi
FerideDeniz Tetagil diş granülü iyi geldi bize de. Çok aşırı huzursuz olup ağlamasını susturamadımda ise bir çay kaşığı calpol verdim, ağrısını aldı. Çocuk daha 4.5 aylık, üçüncü dişi geliyor. 😳
oznurabd Benim oğlum da 4 ay 8 günlük aynı durumu yaşıyorum salyası akıyor eline ne geçirse ağazına sokmaya çalışıyor elleri zaten hep ağzında kaşıyıcı aldım tutuyor ama tam denk getiremediği için sinirleniyo😂 bende sürekli herşeyi dezenfekte ediyorum ellerini yıkıyorum bol bol zor valla her ayın her yaşın zorlukları var Allah hepimizin yardımcısı olsun 😊