Kızlar kızım 5,5 aylık normalde akşamları 20.30da uyuturum hep memede sonra dalınca kalkıyorum yanından o kendisi uyuyor yatakta ama eğer akşam birşey varsa mesela misafir falan geldiğinde yanına yatıp uyutmazsam çatlıyo ağlamaktan başka türlü uyumayıda asla bilmiyo. Bu haftada görümcemin kızının kınası ve düğünü var kara kara orda napıcam diye düşünüyorum benden başkasındada durmuyo bakanım olsa evde uyutucam gidicem ama kimsemde yok😩 bana akıl verin orda nasıl zabdedicem