0tulayt0 Şu saat olmuş ne yicem bilmiyorum salata yapayım diyorum içindeki her şey gaz yapıyor yemek yiyim diyorum gaz yapan yemekler var süt içeyim diyorum gaz yapıyor ee biz ne yicez bebeğim de gazlı bebek zaten bi şaşıran ben miyim böyle
Aselmina1906 0tulayt0 valla bende şaştım kaldım hiç yemek ayırt etmeden hamileliğimi geçirdm çok güzel beslendim şimd hiç birşey yiyemiyorum ve canım çekiyor hepsinden vitaminsiz kaldık valla böle 🥺😂
Busrazehra 0tulayt0 valla bişey diyimmi ne kadar gaz olur yemiyim dersen o kadar gaz oluyor tecrübeyle sabit biraz akışına bırakmakda fayda var at kimyon herşeyin içine ye gitsin
Semaelisa27 0tulayt0 mercimek nohut fasulye dışında her şeyi yiyebilirsin. Pilav türlerinin hiç bir zararı olmaz belirli gaz yapıcı şeyler dışında kendini pek kısıtlama sen kendini aç bıraksan bile gaz olacağı varsa oluyor ne yazik ki 4 ay bu geçmiyor
Svmbestepe 0tulayt0 Kendini kasma bence. Yesen de yemesende gaz hertürlü oluyor. Bir de araştırılmış ve sonuca göre anneden bebeğe gaz geçmediğne rastlanmış. Geçen bir kitapta okumuştum. Ama çokta dert edersen kendine kimyon :)
0tulayt0 Aselmina1906 ben hamileliğimde de dikkat etmedim anacım bebeğim de zayıf doğdu beklediğimizden şimdi dikkat edim iyi olsun diyorum şimdi de yicek bişey bulamıyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
ly35 basit karbonhidrat ve süt harici çok takılmayın bence. protein ağırlıklı beslenin hem sütün kalitesi artar hem az gaz yapar 🤷🏻♀️
Aselmina1906 0tulayt0 valla kimisine bakıyorum herşeyi yiyor sıkıntı yaşamıyor sanırım biz kendmz çok dikkat ettikçe bunlar oluyor şifa olsun bebeğimze diyip yiyip geçicez sanırım😂rabbim canlarını sağ etsn sağlıklı sıhatli olsunlar inşallah yediklerimzde yarar umarım
Fata2014 Bende ilk 15 gün hiç birşey yiyemedimama değdi mi yok! Çünkü yesende yemesende gaz oluyor aç kalmaya gerek yok yiyin herşeyden
Nedenneden 0tulayt0 5 aylık olduk hiçbişeyi ayırt etmeden yiyordum kimyon atıyorum o ayrı ama baktım bişey olmuyor dayanamadım gaza geldim kola içtim içmez olaydım çocuğum uyuyana kadar helak oldu ay nasıl vicdan yaptım bitmiyor bu gazlar bitmiyor ama mesela ufak ufak deneyebilirsin istisnasız hergün sütümü çok getiriyor diye bol yeşillik soğanlı salata yiyorum normalde gaz yapar derler o yapmıyor 🤭
0tulayt0 Nedenneden valla benimde canım salata çekmişti şöyle karışık baktım biber domates de gaz yapar yazıyor oturdum bazlama yedim pişmanım o da kilo yapcak
Svmbestepe 0tulayt0 Hiçbirine yemeye devam 😂 valla ben bakşagil haric herseyi yiyorum. Kurudfasülye bebeği bırak banada ağır geliyor bu süreçte ondan. dolayı bi sıkıntı yok. Kayıısılı meyvesuyu içerim hep bol bol yerim de
0tulayt0 Svmbestepe kız o kadar bişey yemiyorum ki kafam çalışmıyor artık 10 saattir okuyorum bakşagil ne diye 😂bundan sonra bende yiyip kayısı içeyim bari doğru söylüyorsun
Svmbestepe 0tulayt0 uykulu halde yazmıstım da 😂 Türkçeyi katlettiğim bir günmüş 😂 valla ben herşeyi yiyorum hertürlü gaz oluyor bosver 😂
Seydasevdali 0tulayt0 valla doğumdan sonra herkes onu yeme gaz yapar bunu yeme gaz yapar dedi herşeyi yedim içtim oğlumu da emzirip uyuttum gazını bile çıkarmadım o bebekten bebeğe değişiyor her emzirmeden sonra gazını çıkarıyorsunuz zaten bence yiyin bebeğiniz sizden besleniyor sonuçta yemek yemezseniz bebek aç kalır alamaz ki sizden bişey