Radiant Arkadaşlar merhaba , uyguna buzdolabı ve çamaşır makinesi arıyorum.Bildiğiniz ,kullandığınız , memnun kaldığınız ürünler neler
Busrazehra Radiant instagramda taşdelen gümrük malları var genel bütğn markaların satışını en az 1000 lira daha indirimli satıyor bakın isterseniz. Kurutma makineis aldım tertemiz geldi mağazası ümraniyede
Egelim Ben Bosch kullanıyorum, annem Profilo. Bayram da annemlere gittim, çamaşır makinasına hayran kaldım, benim evde kırk tane leke çıkarıcısı ile çıkaramadığım lekeleri bile kısa program da çıkarıyor. Profilo performansı fiyatının çok üstünde bence.
Ebruli101 Egelim +1 😃 oğlumun Beko makinemde çıkmayan lekeler kaynanamin evinde çıkıyor profilo gerçekten iyi inşallah almak zorunda kalmam ama kalırsam kesinlikle tercihim Profilo Beyaz eşya olur
Egelim Ebruli101 Annemlerden geleli 1 ay oldu hâlâ aklım makinasında, kendi mükemmel sandığım makinamdan soğudum vallahi, ben de sorun deterjan da der dururdum :))
Ebruli101 Egelim yok canım kaynanam bimin deterjanıyla yıkıyor ben Ariel kullanıyordum Omo kullanıyorum uzun zamandır ama pek memnun değilim açıkçası deterjan bence önemli değil ya makine iyiyse her türlü çıkıyor