Aliarel Kızlar 6. Ay aşısı geç yapılsa olur mu? 7. Aya kaldırılsa…. bebeğin ateşi zaten çıkıcak,huzursuz olacak bir de çok sıcak. (Manisa 39 derece bu hafta)
Lilyum01 Aliarel mutlaka ateşi olacak diye bir şey yok aşı takviminizde kayma olur bu şekilde. Doğru mu bilmem ama ben endişe ettiğim zaman aşı öncesi calpol vermiştim 1 defa.
Asyaveannesi04 Aliarel biz dün olduk 6.ay aşılarımızı ateşi olmadı dün İstanbul’da hissedilen 33 falandı illa ateşi olacak diye bir durum yok aşıyı zamanında olması önemli
Deletedmom_101 Lilyum01 aşı öncesi verilen ateş düşürücü aşının etkisini azaltır doktor ve hemşire bunu söyledi yapmayın