Elamm eczanede silikon uç satılıyor onlarla emzir göğsün uyarılaın benimde sütüm vardı ama göğüs ucum yoktu ve gergiye gelmişti o yüzden emziremedim ama silikon ucu alınca hem bebek tutabildi hem göğüs ucum çıktı. Dikişe gelincede benim doktorum kızarma veya kanama yaparsa gel demişti, dikişin bir parmak üstü ve altında şişliğe benzer sertlik vardı 35 gün oldu hala var :) geçmiş olsun 💕 morluğu bir sor doktoruna derim