Ben inanıyorum ya böyle şeylere🤣Ben de haziranda doğum yaptım hiç soğuk bişey yemedim ama ben bebeğe gaz olmasın diye yemedim o ayrı yine de böyle hurafelere inanıyorum.Eskiler boşa konuşmaz gibime geliyor o yüzden bir kaç şey hariç çoğu denileni uyguluyorum.