Kızlar bebeğim 2 gün önce 2 aylık aşısını oldu carpolle 37.1 çok nadir gördük doktora götürdüm parol verdiler kan alınamadı idrar veremedik . Doktor 37 yi gordugunde carpol ver 38 i bekleme dedi verdiğim halde inmiyo suan 37.8 de. Doktora sormayı unuttum pedifeni verebilir miyim diye sizin bi bilginiz var mı acaba çok çaresiz kaldık yapmadığımiz şey kalmadı